4 Eylül 2016 Pazar

Bu Şarkı Benim İçin

2009 yılında nasıl bir ruh haliyle yazıp, seslendirdiğimi halen çözememiş olduğum parçanın lirikal döküntüsünü paylaşma ihtiyacı duyuvermiş gibi yaptım ;

Zor durumdayım, anlamazsın biraz garip.
Bodrumundayım kalbimin, hayat zarif değil.
Bir kalemle olacak iş mi ? Ama yine yazdım.
İçimdeki pisliğin içinde çukur kazdım.

Az mı yarın bekledim ben ? Bugün bitmedi.
Bugün bitmesin dedim, yarın geldi.
Beyin olarak yaşlıyım, oldukça hemde..
Hayatım böyle geçti, olmadı sahnemde perde.


Vakti gelmiş olabilir ömrümün, yani vakti dolmuş olabilir
Gözlerinde gördüm ben ölümü, yani ellerinle yaktığın bu ateşin son külünü
Kimseye ithafen değil, bu şarkı benim için.
Hayalimde yarattığım or*spu için belki.

Ne çok insan sevdim ben, sonra nefret ettim.
Ne çok kişi girdi-çıktı hayatımı zindan etti
Belki bende zindan ettim, haklısın, olabilir
Sadece güvenmediğin değil, güvendiğinde vurabilir.

Kimse bana güvenmesin, çünkü ben güvenmedim
Zor geçen günlerini dinle, anlarsın beni.

~
U.Ulu - Yarasanın Kanatları - Bu Şarkı Benim İçin - 2009 

Hiç yorum yok: