10 Eylül 2016 Cumartesi

Uyumsuz Uyumlular - Jargon Dili ve Edebiyatı Part 1 ( +13 )

Uyumlu Geçinen Uyumsuzların Kendi Aralarındaki Uyumunu Anlatan Uyumsuz

Ne ? Tekerleme gibi mi oldu ?
Dizilin şöyle.. Herkes otursun.
Senin sandalyen yok mu Jason ?
Jason'a da bir sandalye ayarlayın.
Susun ve bana yalnızca 90 saniye verin.
Sende sus iri memeli şey.
Bakın;


Bizler kafiye uğruna g*tünden s*kilmiş şiirlerin son satırlarıyız, uyumsuz uyumluyuz.
Şairimize biraz kızgınız.
Ama bu onun s*kinde bile değil.
Oysaki biz olmasaydık bu şiir olmazdı.
Aslında o olmadan da olmaz.
~
// Bana bir sigara verin.
~
Burada ki tek sorunumuz; kafiye.
Bir şeyleri bir şeylere uydurmaya çalışmaktan vazgeçemiyoruz.
Varlığın özünden ödün veriyoruz.
Uyum - uysun -  uymalı - bu buna uymadı .
Bizler bukalemun değiliz seni dik kafalı.
~
Uyumsuzluklar maviye çalan yeşil gibi.
Yeşili sev, götü koru.
Yoksa o doğayı mıydı ? Ya da her ikisi mi ?
Hem gerçekten de olmadığımız kişi için olduğumuz kişiden vazgeçmeye değer mi ?
Heh? Ney ? Belki mi ?
Siktir oradan.
Hassiktir hemde.
~ ~ ~
Ne olursanız o olmayın , neyseniz o olun.
Kasmayın , bir hiç- iseniz , gidip hiç olun.
~ ~ ~

Sürçü lisan ettiysem affola da ne demek ? Ettiysem ne demek yahu ? Ne demek ?
Bilmiyor muyum ben neyi edip, neyi etmediğimi?
Hımm ..
Himm..
Hemm..
Hem affetmeniz ile ilgileniyor muyum sizce ?
Konumuz bu değil mi ?
Ne yani başladığı gibi bitmedi mi ?
Uymadı dimi ya..
E uydurun o halde ? Seversiniz...

Ben gidiyorum, kendime ton balıklı sandviç yapacağım.
Saldalyeleri yerlerine koyun.
Ya da bırakın Jason halletsin.






Hiç yorum yok: