7 Eylül 2016 Çarşamba

İçerisinde Yalan Geçen Doğrular

Yazdıklarımı kurcalarken içerisinde "yalan" geçen cümleleri derleyip, bir araya toplamaya karar verdim. Eski yazılanları kurcalayıp, buldukça ve yenisini yazdıkça bu gönderinin altına ekleyeceğim.

// Yalancının mumunun yatsıya kadar yandığına seni ikna edendir en büyük yalancı.

// Yalanda yalnızca yalancının payı yoktur. Hatırı sayılır bir miktar pay da yalan söylenen tarafından eklenir.

// İnandığımız bir yalan söyledi, inanmadığımız biri.

// Türkçe ilginç bir dil. "Gerçekten" diye bir kelime var ve genellikle yalan konuşurken kullanılıyor. O yüzden sizleri seviyorum, GERÇEKTEN.

// Alınmak istenildiğinde dolu olduğu iddia edilen boş bir sandalye gibiyim. Dolmayacak olması önemli değil. Ben yalanı değil, inananı sevmiyorum.

// Kayıtsız kalıyorsunuz. Bazen yanılıyorsunuz ya da öyle sanıyorsunuz. Ben sobeliyorum, siz yalandan kazan çömlek çatlatıyorsunuz.

// Dilimin ucunda saklanan bir yalansın. Ne zaman hatırlasam dürüstlüğüm tutuyor, konuşmuyorum.

// Her ne kadar su çıksa da kuyunun içerisinden, tekrardan kuyuya atılan o kova olacağız. Yalanlarımız nefes alırken, doğrularımız boğulacak

// Bahşedilen sevgi bahsedilen kadar ısıtmıyor içimizi. Çünkü nankörüz. Bize göz kapaklarımız kadar yakın olan karanlığın yalancısıyız. Yalanız...








Hiç yorum yok: